0%

Banca Transilvania e pentru fiecare

15 ianuarie 2019 Timp de citire 2:00 minute

La inceputul acestui an clientii Bancpost au devenit clienti Banca Transilvania, avand in vedere fuziunea celor doua banci. Ne-am pregatit pentru aceasta etapa si ne implicam pentru a te servi cat mai bine - aceasta este prioritatea noastra.

 

Daca ai fost intr-una din agentiile noastre in ultimele zile, probabil ca ai asteptat mai mult decat de obicei pentru a primi suportul necesar de la colegii nostri. Acest lucru se intampla in special pentru ca activam servicii BT pentru aproximativ 400.000 de clienti Bancpost care s-au alaturat comunitatii BT in ultimele zile – maxim istoric pentru sistemul bancar romanesc.

 

In doar ultimele 2 luni si jumatate, misiunea noastra a fost sa inlocuim aproximativ 400.000  de carduri ale clientilor Bancpost, care au trebuit sa fie ridicate din unitatile BT, alaturi de activarea altor servicii precum Mobile si Internet Banking.

 

Vestea buna este ca aceasta situatie este temporara: 80% dintre clientii care au lucrat cu Bancpost au primit deja cardurile BT, iar pentru 50% dintre acestia a fost activat BT24.

 

Ne așteptam ca inca doua saptamani unitatile noastre sa fie aglomerate, deoarece vine perioada salariilor si pensiilor, dupa care vom reveni la niveluri normale.

 

Suntem bucuroși sa iti oferim o mana de ajutor in cele peste 500 de agentii si sucursale. De asemenea, pentru a te ajuta, iti reamintim de o gama larga de alternative: reteaua extinsa de peste 1.500 de bancomate BT Express si BT Express Plus, BT24 Internet Banking & Mobile Banking, aplicația BT Pay sau contactarea echipei noastre de Call Center, prin intermediul careia unde poti efectua aproximativ 50 de operațiuni.

 

Informatii la indemana sunt, de asemenea, aici:

• Call Center: 0264 30 80 28, contact@btrl.ro

• Platforma online cu peste 1.000 de intrebari despre banking: Intreb BT

• Pe site-ul bancii si in social media BT

• Prin cei doi roboti, Livia (pentru persoane fizice) si Raul (pentru companii) care va pot ajuta prin Facebook Messenger sau prin telefon (0264 30 80 28) cu informatii despre: IBAN, soldul contului etc.

 

Suntem aici pentru tine – oricand, oriunde!

 

Banca Transilvania

Ți-a plăcut acest articol?
18
10

Abonează-te la newsletter

Și afli primul noutățile de pe
Newsroom & Blogul BT.

Te poți dezabona oricând dorești, vezi detalii.

Încă puțin

Tocmai am trimis un e-mail către tine. Confirmă abonarea prin click pe linkul din e-mail.

Încă puțin

Tocmai am trimis un e-mail către tine. Confirmă abonarea prin click pe linkul din email.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT24

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT24

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.