0%

Alexandra Mihaela Radu: „Noi avem o relatie de colaborare cu oameni, nu cu cifre!”

22 mai 2020 Timp de citire 4:00 minute

Daca vei auzi vreodata pe cineva din sucursala Bucuresti Nord strigand dupa Radu, te va surprinde faptul ca la fata locului se va arata o tanara cu un zambet larg pe buze, gata sa ajute pe cine este nevoie. Yup, ea este Alexandra Mihaela Radu, unul din #OameniidelaBanca a carei energie pozitiva nu are cum sa nu te molipseasca!

Sa incepem cu inceputul: de ce Radu si nu Alexandra sau Mihaela? Cand s-a angajat la BT, in vara anului 2015, colegii ii spuneau Mihaela, dar se ivise o mica problema: si colega ei avea acelasi nume, iar cand sunau clientii (fiind in acelasi birou, aveau un telefon comun) spuneau: „Vreau sa vorbesc cu Mihaela”. Bun, dar care? Pentru a incheia confuziile si balbaielile, Mihaela a inceput sa se prezinte drept Alexandra.

Intre timp (revenim cu detaliile imediat) s-a mutat intr-o alta sucursala si a devenit Client Relationship Manager pe IMM, iar colegii de acolo si-au pus mainile in sold, si-au inclinat capul intr-o parte cu o privire analitica, au stat putin pe ganduri si-au zis ceva de genul: „Stii ceva, Radule? Parca suna mai bine sa-ti spunem asa”. Nu a durat mult pana sa lege prietenii cu noii colegi, care fac atmosfera din birou sa fie una foarte calduroasa.


Odata cu trecerea in revista a mai multor posturi la BT – din ziua angajarii a fost pe partea de administrare conturi jumatate de an, dupa a fost inlocuitor de sef de agentie, senior administrare cont, client relationship manager pe retail, apoi pe micro, iar acum pe IMM – si-a dovedit ca nu exista „nu pot” si ca intotdeauna merita sa iti faci curaj pentru ceva nou.

Putem da doua exemple simple: la interviul din 2015, Alexandra era proaspat iesita de pe bancile facultatii si nu s-a lasat intimidata de necunoscut; cativa ani mai tarziu, cand s-a decis ca vrea sa aplice la postul de client relationship manager pe Micro, sefa de agentie a intrebat-o „Te simti pregatita?” iar ea a raspuns ferm: „Nu. Dar e o provocare”, si a transformat acea provocare in ceva ce a ajuns sa stapaneasca foarte bine! Un factor important al acestei reusite este si faptul ca pentru ea ziua de lucru nu are program, si asta pentru ca ii place la nebunie ce face, nu se uita la ceas si nu isi incheie ziua la 5 si jumatate, ci doar atunci cand stie sigur ca a bifat tot ce era de bifat pe lista de To do.

In ceea ce priveste clientii cu care comunnica zi de zi, prioritatea ei este sa:

„le explic si incerc sa fiu sincera cu ei. Sunt clienti care vin la mine si nu imi spun ce credit vor, imi spun - Uite, astea-s planurile mele, spune-mi ce credit mi se potriveste - si merg pe incredere, pentru ca au avut numai de castigat pana acum din sfaturile noastre, au apreciat sinceritatea noastra, a mea si a colegilor, iar lucrurile au decurs foarte ok pentru ei ulterior. (…)”.

De altfel, discutia pe care o are cu o persoana noua, care nu se numara inca printre clientii ei, se bazeaza tot pe discutii sincere: „Cand vine la banca, clientul vrea sa stie si despre operatiuni, vrea sa stie cum se comunica, daca are un RM (manager relatii client) alocat, daca se poate baza pe noi. De aceea vine la banca si de-asta suntem noi, RM-ii: pentru a oferi suport, informatii, documente, orice - iar discutia de aici porneste. Noi incercam sa obtinem cat mai multe informatii despre business, cum functioneaza si ce nevoi are clientul”.


Timpul liber de luni pana vineri nu-i permite sa faca mare lucru, insa isi pastreaza weekend-urile pentru mers acasa la parinti, in Slatina, plimbari in parcul IOR, care este preferatul ei, si intalniri cu prietenii cei apropiati. Duminicile sunt cele mai relaxante, pentru ca si le incepe cu o ceasca de cafea aburinda si le termina relaxata si 100% pregatita de o noua saptamana.

Undeva pe parcursul zilelor in care le permite viselor sa rataceasca prin minte, isi reaminteste cat de mult ar bucura-o sa mearga intr-o drumetie la munte, la aer curat si iarba verde, si ca la un moment dat chiar i-ar placea sa-si ia o bufnita ca animal de companie. Da, Alexandrei ii plac bufnitele! Au un farmerc al lor: sunt intelepte, misterioase si sunt foarte sigure pe sine – la fel cum este, de altfel, si Alexandra noastra!

Draga Alexandra, ne face placere sa te numim unul din #OameniidelaBanca si ne bucuram ca faci parte din echipa noastra! 

 

Foto credit: Vlad Cupsa

Ți-a plăcut acest articol?
101
1

Abonează-te la newsletter

Și afli primul noutățile de pe
Newsroom & Blogul BT.

Te poți dezabona oricând dorești, vezi detalii.

Încă puțin

Tocmai am trimis un e-mail către tine. Confirmă abonarea prin click pe linkul din e-mail.

Încă puțin

Tocmai am trimis un e-mail către tine. Confirmă abonarea prin click pe linkul din email.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT24

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT24

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.