Experienta noua in interactiunea clientilor cu Banca Transilvania: Call Center Vizual

Comunicat de presa 2022-08-11
Experienta noua in interactiunea clientilor cu Banca Transilvania: Call Center Vizual

Banca Transilvania si FICX (CallVU), companie specializata in customer experience cu sediul in San Francisco, lanseaza o premiera pe piata romaneasca, Call Center Vizual, un mod nou de interactiune a clientilor cu BT.

Persoanele care iau legatura prin telefon cu echipa Call Center a Bancii Transilvania au optiunea Call Center Vizual, meniu interactiv prin care pot selecta modul de obtinere a informatiilor: prin self-service, chat, chatbot, aplicatia BT Visual Help sau prin intrarea in dialog cu un consultant  BT. Meniul cuprinde cele mai cautate categorii de informatii: de la soldul contului, tranzactii, extras de cont, IBAN, carduri, BT Pay, BT24, Neo, credite, depozite, popriri, la actualizarea datelor.

Accesul la Call Center Vizual se face in doi pasi:

  • apelarea BT Call Center (0264 30 80 28 sau *8028);
  • accesarea link-ului primit prin SMS, care directioneaza clientul spre platforma vizuala, fara a inchide apelul.

“Lansarea Call Center-ului Vizual aduce clientilor o alternativa noua pentru banking la distanta prin telefon, iar interactiunea cu BT este astfel mai accesibila. In acest parteneriat, fintech-ul a venit cu agilitatea si tehnologia in ADN, iar Banca Transilvania, cu expertiza privind cunoasterea clientilor, cu experienta financiara si instrumente care ne ajuta in managementul riscurilor”, declara Ionela Ros, Director Contact Center & Customer Care, Banca Transilvania.

“Personalizarea experientei clientilor este cheia pentru o banca, pentru a oferi valoare si a crea customer engagement. Acest lucru este posibil prin folosirea unor canale digitale de ultima generatie si a unor instrumente care sustin agilitatea bancii prin posibilitatea de a adauga si modifica partea digitala in functie de evolutia preferintelor clientilor”, afirma Dr. Ori Faran, fondator si director excutiv FICX.

In etapa pilot a platformei, banca a remarcat preferinta clientilor pentru experienta vizuala: mai mult de jumatate au accesat Call Center-ul Vizual in perioada aprilie – iulie a.c. 

Pentru aceasta lansare, Banca Transilvania a colaborat, de asemenea, cu Enterprise Business Systems, partenerul BT in dezvoltarea solutiilor de Contact Center.